17 martie 2011

TABLITA 9 - CHEIA LIBERTATII SPATIULUI



Ascultă-mi vocea, omule,
Ce te învață despre Înțelepciunea și Lumina acestui ciclu;
Ce te învață cum să alungi întunericul,
Ce te învață cum să aduci Lumina în viața ta.
Caută, omule, să descoperi calea ce te duce spre Viața eternă ca un SOARE.
Ieși de sub vălul întunericului.
Caută să devii o Lumină în lume.
Fă din tine un vas pentru Lumină, o țintă pentru Soarele acestui spațiu.
Ridică-ți ochii către Cosmos.
Ridică-ți ochii spre Lumină.
Rostește cuvintele Locuitorului, cântecul ce cheamă Lumina.
Cântă cântecul libertății.
Cântă cântecul Sufletului.
Crează înalta vibrație care te va face UNA cu Întregul.
Fii una cu cosmosul.
Contopește-te cu Lumina.
Fii un instrument al ordinii, o cale a LEGII pentru lume.
Omule, LUMINA ta este marea LUMINA, care străluce prin umbra cărnii.
Trebuie să te eliberezi de întuneric înainte de a te contopi cu LUMINA.
Umbrele intunericului te înconjoară.
Viața curge ca un șuvoi prin tine.
Omule, trebuie să te ridici iar corpul tău va pleca departe
Spre planurile care te înconjoară și care sunt totuși Una cu tine.
Privește în jurul tău, omule.
Vezi-ți propria lumină reflectată.
Chiar și în întunericul din jurul tău
Lumina ta continuă să curgă prin văl.
Caută de-a pururi înțelepciunea.
Nu-i permite corpului tău să te trădeze.
Stai în calea Luminii.
Alungă întunericul cu strălucirea ta.
Să știi că înțelepciunea e veșnică.
Ea există de când a început TOTUL, făurind armonie din
Legea ce există pe CALE.

Ascultă, omule, la învățătura înțelepciunii.
Ascultă vocea ce vorbește despre timpul trecut.
Îți voi dezvălui învățături uitate, iți voi povesti despre înțelepciunea ascunsă în trecut,
Pierdută în mijlocul intunericului din jurul meu.
Să știi, omule, că tu ești întruchiparea tuturor lucrurilor.
Doar că acest lucru a fost uitat, pierdut când omul a fost înrobit,
Legat și ferecat în lanțurile intunericului.
Cu foarte mult timp în urmă, am renunțat la trup.
Am cutreierat liber prin imensitatea eterului,
Înconjurând unghiurile ce-l țineau pe om în robie.
Află, omule, că tu ești doar spirit.
Corpul nu înseamnă nimic.
Sufletul e TOTUL.
Nu-i permite corpului tău să fie o închisoare.
Alungă întunericul și călătorește în Lumină.
Renunță la trup, omule, și eliberează-te, fii cu adevărat o Lumină ce e UNA cu Lumina.
Când te vei fi eliberat din robia intunericului
Si vei călători în spațiu ca SOARE al LUMINII,
Atunci vei afla ca spațiul nu e nelimitat
Ci că are granițe  sub formă de unghiuri și linii curbe.
Află, omule, că tot ceea ce există
E doar o reprezentare a lucrurilor și mai mărețe care vor veni.
Materia este fluidă și curge ca un fluviu,
Transformându-se constant dintr-un lucru în altul.
Învățătura a existat de-a lungul epocilor;
Nu a fost niciodată schimbată, deși a fost îngropată în întuneric;
Nu s-a pierdut niciodată, deși a fost uitată de om.
Să știi că în spațiul în care locuiești
Se află alte spații la fel de mărețe ca cel al tău,
Împletite prin centrul materiei tale
Dar totuși despărțite în spațiile lor proprii.
Într-un timp demult uitat, eu THOTH, am deschis poarta,
Am intrat în alte spații și am aflat secretele ascunse.
Adânc în esența materiei se află ascunse multe secrete.
Nouă sunt la număr dimensiunile ce se întrepătrund,
Si Nouă sunt ciclurile spațiului.
Nouă sunt difuziunile conștiinței
Si Nouă sunt lumile dintre lumi.
Da, Nouă la număr sunt Maeștrii ciclurilor
Care vin și de deasupra și de dedesubt.
Spațiul e plin de lucruri ascunse, căci spațiul e împărțit de timp.
Caută cheia către timp-spațiu, și vei deschide poarta.
Să știi că prin spațiu-timp Conștiința există cu siguranță.
Deși e ascunsă învățăturii noastre ea există totuși de-a pururi.
Cheia către lumile din interiorul tău se găsește doar în interiorul tău.
Căci omul e poarta misterelor și cheia care este Una cu Unul.
Caută în interiorul cercului.
Folosește CUVÂNTUL pe care ți l-am dezvăluit.
Deschide poarta din interiorul tău, iar atunci cu siguranță vei trăi și tu.
Omule, tu crezi că trăiești, dar să știi ca e doar viață în moarte.
Căci atâta vreme cât ești legat de corpul tău, pentru tine nu exista nici un fel de viață.
Doar Sufletul e liber să călătorească prin spațiu, și are o viată care e cu adevărat viață.
Restul nu e decât robie, o încătușare din care trebuie să te eliberezi.
Nu gândi ca omul e născut pe pământ, deși s-ar putea să vină de pe pământ.
Omul e un spirit născut în lumină.
Dar, dacă nu știe acest lucru, nu poate fi liber niciodată.
Întunericul în înconjoară pe cel născut în lumină.
Întunericul înrobește Sufletul.
Doar cel ce caută poate spera să se elibereze.
Umbre te înconjoară, întunericul umple tot spațiul
Străluce, LUMINA a omului-suflet.
Umple întunericul spațiului.
Ești copilul MARII LUMINI amintește-ți asta și vei fi liber.
Nu adăsta în umbră.
Ieși din intunericul nopții Lumina, lasă-ți sufletul, tu SOARE NĂSCUT,
Să se umple cu măreția Luminii, eliberat din lanțurile intunericului,
Un Suflet care e UNU cu Lumina.
Tu ești cheia întregii înțelepciunii.
In tine se află tot timpul și spațiul.
Nu trăi încătușat în întuneric.
Eliberează-ți forma de Lumina din noapte.
Măreață Lumină ce umpli tot Cosmosul, curgi deplin către om.
Fă din corpul lui o torță de lumină care să nu se stingă niciodată printre oameni.
Departe în trecut, căutat-am înțelepciune, învățături necunoscute omului.
Departe în trecut, am călătorit în spațiu acolo unde s-a născut timpul.
Căutat-am întotdeauna și mai multă înțelepciune
Pentru a o adăuga la cea pe care o aveam deja.
Descoperit-am ca doar viitorul Deținea înțelepciunea pe care o căutam.
In jos, spre SĂLILE DIN AMENTI am călătorit, înțelepciune și mai multă căutând.
Întrebat-am MAEȘTRII CICLURILOR despre calea spre înțelepciunea pe care o căutam.
Le-am adresat aceasta întrebare:
Unde se află sursa TOTULUI?
Mi-a răspuns în tonuri preaputernice Vocea MAESTRULUI NOUA:
Eliberează-ți sufletul de corp și vino cu mine în LUMINA.
Ieșit-am din corpul meu, O flacără pâlpâind în noapte.
Stat-am în fata MAESTRULUI, scăldat în focul VIEȚII.
Cuprins fost-am apoi de o forță, mai puternică de înțelegerea omului.
Am fost aruncat  în Abis prin spatii necunoscute omului.
Am văzut matrițele Ordinii din haos și unghiurile nopții.
Am văzut LUMINA, răsărind din Ordine si auzit-am vocea Luminii.
Am văzut flacăra Abisului, producând Ordine și Lumină.
Am văzut Ordinea născându-se din haos.
Am văzut Lumina răspândind Viata.
Apoi auzit-am vocea.
Ascultă și înțelege.
Flacăra este sursa tuturor lucrurilor, cea care conține toate lucrurile în stare latentă.
Ordinea care a emis Lumina este CUVÂNTUL iar din CUVÂNT,
SE NAȘTE VIAȚA și existenta tuturor lucrurilor.
Vocea vorbi din nou, spunând:
VIAȚA din tine este CUVÂNTUL.
Găsește VIAȚA din tine și vei avea puterea să folosești CUVÂNTUL.
Îndelung privit-am flacăra-Lumină, revărsându-se din Esența Focului,
Realizând că VIAȚA e ORDINE și că omul e una cu focul.
M-am întors în trup și am stat din nou în fata celor Nouă,
Ascultând vocea Ciclurilor, vibrând de putere au vorbit ei:
Afla, tu THOTH, ca VIAȚA nu e decât CUVÂNTUL FOCULUI.
VIAȚA pe care o tot cauți nu e decât CUVÂNTUL din Lume ca un foc.
Caută calea spre CUVÂNT iar Puterile vor fi cu siguranță ale tale.
L-am întrebat apoi pe Nouă:
Maestre, arata-mi calea.
Calea spre înțelepciune.
Arată-mi calea spre CUVÂNT.
Îmi răspunse el, MAESTRUL NOUA:
Prin ORDINE vei găsi calea.
Nu ai văzut ca CUVÂNTUL se naște din Haos?
Nu ai văzut ca LUMINA se naște din FOC?
Caută și în viata ta această ordine.
Echilibrează-ți și ordonează-ți viata.
Potolește-ți Haosul emoțiilor și vei avea ordine în VIAȚA.
ORDINEA născută din haos
Îți va aduce CUVÂNTUL SURSEI,
Îți va aduce puterea CICLURILOR,
Si va face din Sufletul tău o forță ce va traversa epocile,
Un SOARE perfect din Sursă.
Ascultat-am vocea iar cuvintele mi-au intrat adânc în suflet.
Dintotdeauna am cautat ordinea care să mă poată apropia de CUVÂNT.
Află că cel ce ajunge la el trebuie să fie mereu în ORDINE pentru a putea
Folosi CUVÂNTUL deși această ordine nu a fost și nici nu poate fi vreodată.
Ascultă aceste cuvinte, omule.
Fă-le parte din viata ta.
Caută să cucerești această ordine
Si Unul cu CUVÂNTUL vei deveni.
Străduiește-te să obții LUMINA pe calea Vieții.
Caută să fii Unul cu SOARELE/starea.
Caută să nu fii decât LUMINA.
Gândește-te doar la Unicitatea Luminii cu corpul omului.
Află ca totul e Ordine născută din Haosul născut în lumină.

9 comentarii:

  1. Cred ca acesta este mesajul de aici: Daca din multitudinea de cuvinte pe care le rostim zilnic, le-am alege pe cele pozitive si constructive, viata ne-ar fi mult mai frumoasa. Cuvintele nu raman in eter ele se intorc la sursa, adica la noi la cel ce le rosteste; si ce vom primi...ceea ce de fapt ne-am trimis prin cuvint si prin gand caci putere lor loveste ca un bumerang...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da eu am intrat intro lumina ce nu fi vazuta de nimeni din aceasta lume am intrat intro lumina cu tot corpul meu, si acolo erau mai multe lumine care erau dintro alta lume ce omu nu ar fi ajuns nicio data acolo , si ochii mei sau facut. Numai lumina am deschis toti ochii mei si ma uitam atent in fata mea ce se vedea numai lumini ... Asta eu visam

    RăspundețiȘtergere
  3. Ridică ochii sus la soare,scalda-te in razelel lui ,nu permite mintii tale sa preia controlul , doar accepta lumina .

    RăspundețiȘtergere
  4. Cititi Puterea prezentului a lui Ekhart Tolle si veti intelege cum sa va control ati emotiile. Doar fiind observatorul si nu judecatorul veti face emitia sa paleasca in fata dumneaviastra. Puteti gasi pe you tube cartela tradusa in romana. Va promit ca va va ajuta foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma depaseste vreau sa traiesc a este lucruri numai atúnci o sa inteleg sensul

    RăspundețiȘtergere